6 de julio de 2012

BIJOU DIXIT MOVIES - UNA PANDILLA ALUCINANTE



4 comentarios:

  1. Mítica peli... y mítica camiseta!!!! :-)

    ResponderEliminar
  2. Conoces cosas muy raras, hey you!!

    ResponderEliminar
  3. Aloha! Ja veig que seguiré sent anònima així que no cal que m'identifiqui. Sé que des de la fundació del bloc no havia aparegut gaire per aquí...però tampoc pel meu bloc així que...! (els punts suspensius ometen més excuses)

    M'he emocionat quan he vist el nou apartat de cinema del Bijou Dixit, però he de confessar que l'elecció de les pel·lis, per ara, són una mica... fora de la meva generació (ja, que ja m'ho dèieu, és que estàs en edat de creixement...aish) Crec que les vas veure de "preadolescent" i et van marcar i com que jo no les vaig enganxar a la mateixa època em devien semblar cutres (alerta, només he vist la del Mathew Broderick i no sé si des de la meva òptica adulta ara m'agradaria més que quan la vaig veure...farà vint? anys).

    En conclusió:
    1. Vinc poc però quan vinc...vinc i m'enrotllo.
    2. Que per ara no vibro amb les pel·lis que proposes però sé que aquest moment arribarà, o no... :( per tant continua ressenyant cinema!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. 3. Que m'agrada molt la fitxa tècnica, especialment la millor escena i frase.

      Eliminar